reklama

A spoznajú Tvoju pochabosť ...

Naplnená idea úplného sa vybláznenia, prevracanie sa pocitov - až od strachu po absolútne uvoľnenie sa, rovnako aj žalúdkov, s inými ústrojenstvami, časťami tela, intenzívne vnímané ubiehajúce sekundy, krátke minúty života - nezabudnuteľné a objavné koľko veľa sa dá prežiť, precítiť za také minimum. V spoločnosti sarkastických Britov. Šialenstvo zvané Alton Towers - miesto pre prejav emócii bezvýčitkovo bezkompromisne. Miesto pre mňa ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

„Would you like some coffee?"

Veta, ktorá ma prebudila. Po trojhodinovomspánku ukončenom prinúteným sa zobudením to bola prvá veta dňa, ktorá maspojila s realitou. Nie, kávu nepijem. Ale vlastne áno, dnes áno, pijem,keďže bude - mal by byť - dlhý deň. Začal skoro. Čakane, ale aj tak ma zaskočil,chcene, ale chcenie sa vytratilo v momente ako zapípal budík. V hlavema otravuje iná myšlienka, odlišná od tej týkajúcej sa spôsobu naloženias deviatimi hodinami daného dňa. Nechám to na spontánnosť alebo si spravímpo svojom, - sadnem si niekde, zašijem sa, pustím si hudbu a vytiahnemknihu. Kto mi zakáže? Skúsil by. Chuť kávy nevnímam, neviem si na ňu spomenúť,ani na to, či bola s mliekom. Znova som preč. Len či nezaspím ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Air, Oblivion, Nemesis, Corkscrew, The Blade,Ripsaw, Submission, ...

Odovzdám sa osudu. Teraz neriešim, čiv neho verím. Ak mám zomrieť - zomriem ...

Strach neprišiel, nasadla som. Už pohľad navýškovú dráhu zvanú Oblivion ma fascinoval. Celý ten trištvrtehodinový časčakania som sledovala jazdy. Žiadna mi neunikla. Neprepočuteľný vreskot tohomnožstva odhodlancov, z ktorého som vycítila zdesaťnásobené zdeseniev istej vrcholnej chvíli, ma dráždil. Aj ja chcem. Aj ja sa chcemvykričať. Tak ako ešte nikdy doposiaľ. Strach neprišiel ani už pri dvíhanívozíkom, vyzdvihlo ma to na samý vrchol (relaxačná pasáž vcelku). Pozrela somsa strmo dole, ale nakoľko som nemala okuliare, nedovidela som. O tolepšie - horšie (?). Neviem kam spadnem, neviem kam padám, je mi šialenepríjemne, pár zintenzívnených sekúnd, krik, klopanie smrti do okien, brutalita,ktorá sa zdá nekončiacou, ale má koniec. Hoci na milisekundu zaváham,zapochybujem (duša, telo - čo prvé vzlietne?), no po konci netúžim. Zletela somz niekoľkometrovej výšky necítiac si hlasivky. Tesne na konci, tesne pozistení, že je koniec, uvedomení, že som to navyše prežila, som sa cítilaneskutočne živo. Za daný pocit mi to stálo. Strach neprišiel. A bolo povšetkom a mohla to predýchať a strach prešiel cezo mňa. Meškal. Mojachtivosť bola rýchlejšia. Neverím, že nedostihnuteľná, ale pre strach tentokrátbola. Akoby som sa znovuobjavila. Spoznala seba inak. Aj sebaparodicky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Would you like some coffee?"

„No, thankyou, I like tea. "

Šálka horúceho čaju. Zásadne si ju dávam predspaním. Aby som zaspávala pomaly ...

Alton Towers mi poskytol priestor - priam do extrému. Emócie mohli vyjsť.Explodujúca mikrovlnka sa upokojila ...

Hoc aj na bunjee jumping sa už odhodlám. Ktosa pridá?

Tanka Gažiová

Tanka Gažiová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vraj "paranormálne klbko nepredvídateľných a sem-tam výbušných myšlienok", "hravá lama", "moja rebelka", "explozívne čudo", "mudrlantka". Budem všetkým čím si zachcete. Ja za Vás nemyslím - len za seba ..."... it's hard to get into my inner circle ..." Zoznam autorových rubrík:  memoáre z UKduševné blúdenie na KorzikeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu